هنر جنگ

هنر جانگ

هنر جنگ

هنر جانگ

3 دلیل علاقه بسیاری از افراد به بوتاکس قبل و بعد از تجربه

3 دلیل علاقه بسیاری از افراد به بوتاکس قبل و بعد از تجربه متوجه شده ام که اگر 1/2 آمبین را در شب هایی که به دلیل درد یا لرزش نمی توانم بخوابم مصرف کنم، بسیار به من کمک می کند. خواب به دلیل لرزش و درد بسیار دشوار بوده است. ترازودون هم برای خواب به من داد و برای من کار نمی کند. خواب تنها استراحتی است که می کنم و بعضی روزها نمی توانم صبر کنم تا دراز بکشم و همه چیز را از بین ببرم. وقتی شوهرم مرا بیرون می برد بیرون رفتن خوب است، اما درد همیشه وجود دارد و من معمولاً خیلی از خودم لذت نمی برم. شوهرم مجبور شد موهایم را بشوید و برس بزند. کشیدن و پیچیدن. نمی توانستم دستانم را روی سرم ببرم تا موهایم را شامپو کنم. من دیگر نمی توانم برای پسرم کتاب بخوانم زیرا سرم به شدت می لرزد. برای او بد است که دو ماه زودتر (بعد از تصادف) بریس گرفتم و عکس‌های واقعی پزشکان با تاریخ‌هایی داشتم که هر دو چشمم را روی آن نشان می‌داد، بدون زاویه، بدون سایه. با گذشت دو هفته از تزریق، نمی توانستم پای چپم را احساس کنم. همه مردم راضی نیستند که به زیبایی پیر شوند و برای بسیاری در فرانکفورت، تزریق بوتاکس ایلینوی روشی مطمئن و مؤثر برای دستیابی به ظاهری جوان تر با قیمتی مقرون به صرفه است. برای افرادی که تمایل به تعریق زیاد دارند، این تزریق می تواند از انقباض بافت عضلانی اطراف غدد عرق جلوگیری کند به طوری که میزان تعریق یک فرد را به طور معمول کاهش می دهد. مدتی است که از بوتاکس استفاده می شود و به آن لقب "دارویی که زامبی ها را می سازد" داده اند. از آنجایی که افراد بیشتری برای کاهش چین و چروک خود به بوتاکس روی آوردند، زامبی های بیشتری پیدا شدند. و چنین کلینیک بوتاکس در لندن نیز تخفیف های ویژه ای را برای درمان خود ارائه می دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. درست مانند تزریق بوتاکس، فرض بر این است که آنها قبلاً یک لیفت صورت، یا در بهترین حالت یک لیفت کوچک صورت، برای کمک به برداشتن هر گونه افتادگی پوست از طرف صورت او و شاید از طرف گردن او نیز ایجاد کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد